Pages

Monday, November 12, 2012

Fara+Hafiz

Majlis paling bersejarah bagi aku...sebab....outdoor photoshoot kali ini dilakukan di tempat aku mula dibesarkan, mula mengenal alam persekolahan iaitu stesen KTM Bahau. Terkedu sekejap bila aku jejak landasan keretapi disitu. Aku perhatikan sekeliling...mmg tak berapa cam dah cuma sebatang pokok jati besar kat situ yg aku rasa itulah pokok yg berhampiran dgn rumah aku dulu. Argghhh lupakan kisah silam aku, skang ni nak upload gambar perkahwinan pasangan Fara dan Hafiz.

Apa yang istimewa majlis kali ini ialah majlis pernikahan pasangan ini turut dihadiri bersama Dato' Mukhriz Mahathir dan isteri. Mereka ada kena mengena dgn pihak perempuan..takyah la citer lebih ye takut mereka tak izin plak.

Syukur hujan turun sekejap je sebelah petang, jadi dapatlah kami bergambar sakan di stesen bahau dan sedikit sawah bendang disebabkan waktu dah mula gelap.